HELGEN

Fredag:
Malle kom och hämtade upp mig så drog vi hem till honom och chillade och fixade med moppen, sen drog jag vidare till Linn, där Nicole var. Fixade oss lite och drog sen till Österängen till Wille, Niklas, Rick och Robin. Drack lite där innan vi drog oss mot Huskvarna igen, stack hem till Linn där vi festade lite. Sen stack vi till Shell och köpte korv och cigg. Nicole och jag kom hem vid fyra typ, så gick o la oss i soffan!










Lördag: Vaknade utav att min bästavän till mongo väcker oss vid typ halv tio!?! Iallafall drog oss in till stan, och sen drog jag och Nicole till a6 för Linnsan skulle jobba. Men hon slapp det sen och åkte upp till oss. Köpte ett linne från bikbok, och sen satt vi bara på George's uteserveringen nån timme! Och sen hem och vidare till Olof där det var gott folk. Sen körde Filip, Kollin och Rasmus hem oss! Snälla pojkar. Sen fixade vi oss för de va planerat att vi skulle dra till Vaggeryd, men blev inte så. Så vi drog till Coffeehouse by George. Satt på uteserveringen tills det stängde vid tolv. Och då drog vi hem och söp ner Nicole! Kul till en början. Men slutade med att jag satt och torkade spyor och tog hand om henne nästan hela natten! Haha, sen kom Rickard och Wille och sov här!


En åt kebabrulle, en kinamat och en kycklingbaguette, fick gå ganska långt för alla skulla ha olika saker haha






Söndag: Bara slappat med min bästis. Ätit donken och myst. Nu ska vi ut en sväng.

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0