IM SOORRRYYYY

Förlåt för sämsta uppdateringen! Har haft fullt upp.
I onsdags var det ekobuss.
Och i torsdags Stockholm.
Kommer lägga in bilder från båda dagarna när jag kommer hem!

Igår drog jag till Linn efter jag vaknat upp hos carro, vi slingade mitt hår, jag är skitnöjd!!!! Sen fixade vi oss, och tor, malle, ogge, alicia, olof, gurre och perre kom. Sen drog vi till toris. Satt o spelade lite xbox360 o lyssnade musik. Sen drog vi till macken. Köpte korv. Och sen gick jag ut o då ropade några killar på mig så jag gick fram och snackade med dem. Sen kom linn och vi stog o snackade med det ett bra tag. Riktigt jävls goa. Sen drog vi hem till danne, som den ena hette. Satt och chillade och drack ett litet tag innan vi åkte hem.
Dem gjorde kvällen asgo! Fanns nog ingen skönare än jonathan!

Nu sitter jag här osminkad och sliten. Ska snart fixa mig igen.
Ferre ikväll lutar det åt! Vill också berätta att min fina fina bästavän är det bästa jag här. I LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0