I'm just a girl standing infront of a boy, asking him to love her.

Tänkte skriva lite om dagen eftersom jag inte har nått för mig.
Vid två ungefär åkte jag in till Juneporten, mötte upp bästis.
Båda var hungriga så vi drog till ett mysigt coffeeshop på väster som vi hittade.
Satt och snackade nån timme, hihi finns ingen bättre ♥
Sen gick vi i några affärer och jag hittade ett linne som jag blev kär i!
Gick hem ifrån esplanaden eftersom jag missade bussen och det var ju riktigt bra väder.
Men ångrade mig när jag väl gick för jag fick skoskav och de började blåsa, händer_alltid_mig.
haha

Imorgon väntar utvecklingsamtal blä. Och sen ska jag nog lämna tillbaks en sak
som jag inte är helt nöjd med. Lite cachfloow då.
Puss

wierdbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0