Im forever keeping my angel close


Dagens

Solade 23minuter ungefär, och lite färg har jag ju fått! Sitter och lyssnar på massa kärlekslåtar
från fonky fresh, daloz, block 44 m.m. Vilka minnen man får upp! Hihi


Bara för dig ska jag vandra genom eld,
och trampa på spikmattor för att kunna ge dig hjälp.
Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.
Jag ska vara din prins, om du vill ha mig nära.
Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.
Minns första stunden, du och jag på rummet,
och väck mig inte nu för vem vet jag kanske drömmer.


Vi har gått igenom mycket, varit glada vi har bråkat,
men har alltid kommit in och pussat dig när du ska sova.
Jag vet jag lovar mycket men jag bryter mer än så,
jag har alltid varit sån, nåt som du måste förstå.
Jag vet att det sårar, men jag ska försöka skärpa mig.
För Elin Pettersson du vet att jag älskar dig.
Du är min baby, den vackraste på jorden,
och jag utan dig är som båtar utan roder.


Jag ska vara din lilla prins, om du vill ha mig nära.
Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.
Minns första stunden, du och jag på rummet,
och väck mig inte nu för vem vet jag kanske drömmer.

Så jävla söta texter!

Kommentarer
Postat av: jossan

sjukt söt du är issa :O

2011-04-03 @ 20:21:45
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0