fan va seg

Är inte lite seg idag.. Vaknade nyss, inte konstigt iochmed att jag kom hem klockan halvsju imorse! Kvällen har varit väldigt bra annars. Träffade Linn och Wille på espla, sen tog vi bussen till Torpa och drog hem till Rickard. Sen drog vi och några till ut till Taberg på fest, hittade inte först.. Men vi kom fram iallafall! Var ganska trevligt fast sen blev de strömavbrott och slagsmål så alla drog hem. Och väl hemma igen drog Marcus, Wille, Rickard, Linn och jag till en park. Åkte rushekana och så. Sen drog vi och köpte cigg och sen hem till Rickard och kollade film tills sex, då tog Linn, jag och Wille bussen hem. Orkade inte sitta och vänta på bussen på espla typ 40min så gick hem, duktig_chey!

Nu ska jag packa lite, sen drar jag mig ut mot Lekeryd till Carrobabe!!

Grattis till Marcus igen som fyllde 17 igår haha ♥


Enda bilderna jag tog typ.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0