Update

Yeah lite update här! Sitter i vardagsrummet och äter frukost, ska snart iväg o åka skidor i Hundfjället med pappa och lilla faster som kom hit från Stockholm igår! Igår satt jag och nördade sims3 hela dagen ungefär, skulle åkt skidor, men det ville jag inte för de var så jäkla blåsigt ute. Iförrgår gick mamma och jag runt på hotellet och bestämde oss för att basta, gymma och sola nån dag haha.

Hotellet har förövrigt blivit skitsnyggt! Dem har renoverat det lite, och gjort skitcoola väggar! Haha, sen byggt gym, nytt solarium och ny bastu. Även öppnat spelhallen igen, så jag har skitkul här ;) Vill inte åka hem..

Visste ni att vi har åkt upp hit i 25år om inte mer, så det är kul när han i affären och vaktmästaren och dem känner igen en! ;) Nej, nu ska jag kolla lite tv pusss

Två bilder jag tog för några sekunder sen hihihieheh

Jag är ganska taggad och har en söt hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0