Inte haft tid

Att blogga oså, men nu så. Sitter hemma hos min syster med stefan, Jonas och Sophia lagar mat, idag har jag och syster gått på söder och kollat lite i affärer. Även ätit på Pechasia eller vad det hette. Asgott, massa smoothis och glass med massa frukt. Har alla bilder på systemkameran men orkar inte sätta i minneskortet och fixa med det. Ska fixa till mig lite mer snart eftersom jag ska på bio med älskade syster ikväll. Narnia 3D haha, älskar Narnia, och Edward och Prins Caspian är snygga!!  Imorgon åker jag hem till Jönköping igen, saknat min mamma jättemycket buhu. Läst bästis blogg och hon har haft de bra i Sälen, så jag längtar riktigt mycket nu! Och åker ju dit i en vecka nu på söndag. Wonderful.
Nej nu ska jag ut och ta en smoke så vi hörs när jag kommit hem! Pusspuss, lots of love.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hördedu ingen smoke din sketunge puss mamma

2011-01-07 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0