#3 write 10 facts about you

1. Jag är en lipsill när det kommer till sorliga, läskiga eller romantiska filmer.
2. Jag ligger jämt och tänker på allt och ingenting och får världens ångest.
3. Matte är mitt favoritämne, men inte om min lärare är dryg och jag inte fattar.
4. Jag är så jävla rädd för att bli sårad och bli seriös med en kille, så jag avslutar det alltid innan det kommit så långt.
5. Jag tror jag har ADHD.......(aktiv damp hela dagen)
6. Jag kan inte gå en dag utan musik.
7. Jag känner ingen slarvigare än mig, tappar bort exakt allt och glömmer saker överallt.
8. Jag är så jävla lat så det finns inte.
9. Jag älskar frukt.
10. Skulle tappa livslusten utan Linn : )

intressant - ne

Tog mig typ en och en halv timme att komma på alla tio, yeyey

tungA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0