#1 this is me


Jag heter isabella, isabella sofia linnea johansson för att vara exakt. Född i Jönköping 30augusti. Har världens bästa vänner, och kan inte klara mig utan dem. (Inte utan musik heller) På fritiden är jag med mina kära vänner eller kollar på one tree hill. Shoppar gör jag med när jag har money. Har även en hund, som är den sötaste som finns. Och jag kan inte tänka mig en bättre mamma eller pappa. Underbara syskon har jag också. Älskar att sova och äta och hatar uppstoppade djur, mörker, sprutor, ormar, rapar, fiskar, spindlar, sushi, franska, sår, blod.
Kan spela piano också..haha

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh lilla pippilotta :) sötaste pippi ever <3

2011-01-30 @ 01:11:37
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0