svaar


Heej jag måste fråga en sak vilken linje ska du gå och på vilken skola ? :)
och är du duktik i skolan har du betyg

sv: Jag har typ ingen aning.. Men tror det blir typ stylist på bäckadal, frisör på jb, hotell på jb eller samhäll på kitas. :) Ändrar mig hela tiden, så är inte säkert jag söker in till dem jag skrev in nu. Men när jag skickat in oså så kan jag skriva vad jag valde ovs. Och mina betyg, i åttan hade jag ig i allt.. Inte för att jag är osmart eller så, men för att jag sket i inlämningar och prov. Men nu har jag jobbat upp de flesta, fått g i nästan allt utan hk, idrott, franska och matte.. Men matte har jag skitsvårt för, och franska ska jag byta bort. Sen har jag inga mvgn, bara ett vg, och det är i engelska. Som hon säger att jag kan få mvg i om jag jobbar lite hårdare. Så ah, har en aning dåliga betyg. Men har ju fortfarande lite tid o jobba upp dem.
Aja hoppas du fick svar på dina frågor, annars är det bara att fråga igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0