#4 a picture who makes you happy, #5 a time you miss

Har visst glömt bort den utmaningen jag la ut innan, men tar några stycken i ett och samma inlägg nu så jag kommer ifatt haha. So here it comes.

#4 a picture who makes you happy

Har ingen bild som gör mig glad precis, så tar en person. Malle är en av mina bästavänner, och han får mig att bli sjukt glad ibland, för han är rätt mongo. Och han gör typ allt för att man ska le, aja bra är han iallafall!

#5 A time you miss
Jag saknar nog mest tiden jag bodde i Vaggeryd, eller alla kompisar där, alla är så sjukt underbara och hur härliga som helst, man gjorde alltid roliga saker, saknar allihopa så himla mycket, vissa utav dem var ju några av mina närmsta och bästa vänner, usch vad jag saknar allt : (







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0