Det finns nog inga som drömmer så sjuka drömmar som mig..

detta är ingenting imot vad jag brukar drömma.. Som i förrgår, då drömde jag att carro blev våldtagen utav en kille med en sån där sak som piper om man ska få ett nytt hjärta, ah en sån. Så typ blinkade den rött oså, sen så dog hon och jag åkte på en drake till sälen och bodde i ett badhus med två barn som jag adopterat, en vit och en mörk unge, sen fick jag inte röra vattnet, för det blir krig, så vi krigade, verkligen ett sånt krig från förr i tiden, och ja gömde mig i snön och blev räddade av mina barn för dem hade blivit vuxna, sen blev jag och den vita pojken kära och vi blev tillsammans och levde med att vara en krigarprinsessa och en krigarprins och krigade typ med dem i star wars...... hahah känner mig helt efterbliven :(

Finns ingen som drömmer sjukare än mig right? Såna här konstiga drömmer drömmer jag alltid. Känner inte att jag har en sjuk fantasi eller så? Nää verkligen inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0