25 truths

1. jag är fett oberoende av min telefon, kan vara urladdad i flera dagar
2. jag älskar mörker
3. jag älskar skräckfilmer, älskar adrealinet som pumpar ut.
4. jag älskar att sjunga
5. jag öppnar oftast inte dörrar, står o väntar tills en kompis öppnar eller saktar ner så nån annan öppnar dörren så ja kan ta imot den.. haha efterbliven
6. jag svär något sjukt
7. jag kan inte pyssla, har inte tålamod
8. jag har svårt att lita på människor
9. om nån irriterar mig eller tjatar skriker jag oftast på dem, men tonar ner det mot slutet av meningen och säger nått lamt som mongo eller förlåt, för jag menar det ju inte. men har jävligt kort stubin, som oftast rinner av väldigt fort.
10. jag förstår inte hur folk kan bli vegitarianer? KÖTT ÄR GOTT
11. jag hatar händer
12. plattång är min religion
13. jag är bra på att övertala
14. jag tål inte personer som lägger sig i allt förmycket som inte är deras ensak
15. jag älskar att fota, men har aldrig ork till det
16. jag tycker inte om att gråta om mina problem
17. jag får ont i huvudet av barn
18. jag hatar bara en person, ogillar fler
19. jag har bara en person som vet allting om mig
20. jag har bara en smilegrop
21. jag har en störd humor och då menar jag verkligen störd humor
22. jag älskar när någon grejar i mitt hår
23. jag älskar program om hitler osånt, haha skit intressant
24. jag älskar att sova
25. jag älskar tycka synd om mig själv och deppa till lugna låtar hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0