-

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? hej
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 183 kronor tror jag
3. Vilket ord rimmar på "test"? fest
4. Favoritplanet? min egna lilla världsplanet
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Filip
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? har ingen favoritringsignal
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? en hood
8. Sätter du etiketter på dig själv? ibland, om jag hittar en ettiketmaskin
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? converse all staarrrr
10. Ett ljust eller mörkt rum? ljust
11. Vad gjorde du vid midnatt? sov
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Tack för din beställning
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? 900meter bort ungefär
14. Vilket uttryck använder du mest? helvettte
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? till carro
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? min hund
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? anfetamin, LSD och tjack
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? en kanske
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? 15
20. Din värsta fiende? har inget fiende
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? new york city
22. Vad var det senaste du sa till någon? " - vad var det senaste jag sa till dig ? "
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? flyga
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? nej eller jo mamma
25. Senaste låten du lyssnade på? HALO : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0