romeo, take me somewhere we can be alone, all there is left to do is run. you'll be the prince & i'll be the princess. it's a lovestory, baby, just say yes.

Fredag: Fix hos carro, sen drog vi till Malle, och sedan mötte vi upp ett par människor. Sen drog vi vidare till Huset, helt okej där faktiskt!

Lördag:
Igår så var jag bakfull hela dagen fast mådde bättre vid åtta så duschade och drog hem till Linn, sen åkte vi in mot Norrahammar, där hade Ernst fest, träffade Emma! Saknade jävel! Det var skittrevlig där, träffade jättemånga som jag inte sett på länge, Fizzken tillexempel♥ Sen drog jag, wille linn och rickard mot busshållsplatsen för att vänta på bussen, sen åkte vi buss och träffade en ny kompis! Och sedan hem till Linn med wille. Sån jävla sjuk natt, ska inte skriva vad som hände för det är nog lite för elakt... Haha, och idag så stack vi ner och köpte chips o popcorn och har bara chillat.

Är hemma nu så väntar på att mamma ska bli klar med potatisgratängen, min favoritmat ♥

Nykter??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0