Mitt lilla hjärta ♥

Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?
Not the expression, no, literally, give an arm for?
When they know they're your heart and you know you were their armour
And you will destroy anyone who would try to harm'em

Jag vill berätta för er som min vackra och helt underbara och fantastiska bästa vän. Hon är den vackraste i världen enligt mig, vilket hon inte håller med mig om. Hon är allt jag har. Ibland den enda som jag litar på. Oftast den enda som jag litar på. Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar henne. Jag älskar henne mer än mitt liv, kort sagt. Hon är den roligaste jag vet. Den flickan som har den sjukaste humorn.  Hon är mitt allt. Ingen kommer någonsin att kunna förstöra det. Hon gör mig överlycklig. Mitt hjärta hoppar typ två slag mer varje gång jag hör hennes röst och varje gång hon ler.
Hon är mitt lilla hjärta, det bästa jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0