I believe in this thing called love.

Väldigt dålig update har jag haft, men finns ju saker som jag prioriterar liite mer än att sitta inne och blogga! Har inte så mycket att skriva så skriver om helgen istället!

Fredag: Vaknade upp hos linn vid typ tolv, drog på en lektion sen stack jag hem och duschade. Sen gick jag ner och mötte Sterner, Wille och Rickard. Sen åkte vi hem till Sterner, åt tårta som Wille hade bakat på sin praktik. Började dricka lite, lyssnade på go musik. Sen kom Carro och sen Linn. Sen drog vi på fest i Hovslätt, och det var helt okej där faktiskt. Sen så drog jag och Rickard hem till han och sov. Vaknade dock vid typ två/tre för att Marcus och Tim stog o skrek i rummet. Kunde inte somna om sen så satt och snackade med dem nån timme.

Lördag: Och sen vaknade vi vid sex på morgonen, och då kollade vi film och bara snackade tills pizzerian öppnade och vi gick och köpte bakismat. Sen drog vi till Sterner och där Wille också var, städade lite och tog han om lilla Willejamjam som var hur bakfull som helst! Haha, sen drog jag hem sov lite och duschade, sen kom Carro hit. Och vi drog hem till Sterner och chillade lite. Sen vet jag inte vad som hände, massa saker jag inte orkar dra upp. Men somnade gott till One Tree Hill när jag kom hem!

Och nu vaknade jag nyss och har precis ätit frukost, ska snart fixa mig lite och dra till Sterner och Rickard tror jag, ska packa också för jag ska få bo hela veckan hos Sterner!! Yes, haha men vi hörs puss!

Bjuder på lite bilder för att inlägget inte ska vara så tråkigt som det blev nu.








Kommentarer
Postat av: MsFjotiz

Åååhåhå vad e bakismat ??? <3<3<3<3 ;;

säg då! `"DU KOMMER MED MIG!"

<3<3<3<3

jag e nestan lika Fjowtis som diiii !!<3<3 ;*

ddah licksom Fjotis style!

2011-04-17 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0