Avsluta meningarna...

Jag har insett att mina vänner är det bästa som finns.
Jag lyssnar på
världens bästa musik.
Jag pratar
helt bonnigt nu på sista tiden.
Jag avskyr
när folk bokstavligen ser ned på mig utan anledning.
Kärlek är
krångligt.
När jag borstar tänderna
kan jag inte stå still.
När jag lagar mat
blir det alltid fail.
Jag tänder på
killar som luktar gott, och snygg frisyr haha.
Den värsta känslan
är att inte se någon mening med någonting alls.
Den bästa känslan
är att vara kär i någon.
Jag är bäst på
att prata för fort.
Jag är sämst på
att komma ihåg saker och att lugna ner mig när jag är frustrerad. 
Sist jag grät var
igår till en film.
Jag skulle kunna
äta tacos varje dag resten av mitt liv.
Jag kan inte
bestämma mig för om jag är en lycklig eller olycklig singel.
När jag bakar
blir det oftast ganska äckligt.
När jag vaknar på morgonen
tänker jag på en anledning att somna om.
Innan jag går och lägger mig
tänker jag på allt och ingenting.
Just nu tänker jag på
hur kvällen ska bli.
Jag vill verkligen
åka utomlands just nu.
Jag drömmer
något nästan varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0