so happy i could die :)

Livet e på topp just nu! Underbar bästavän, och carolineälskling och allt söder folk! LOVE

idag va skolan helt chill, spelade typ poker texas hold'em hela dagen!
hhaha, tog marjos, kevin och edet! grym e ja :) ska spela imon med! h-a-h-a.
påååkkkäääär nörd. sen stack jag och caroline till a6, förjävla kul, seriöst. världens
knäppaste kille, typ lam i hjärnan, gav mig värsta smiliet! aw gullan. sen köpte jag bikini
och skor! skorna är to die for! tack för dagen världens bästa älskling, du e guld värd (:

FÖRÖVRIGT TAGGAR JAG LISEBERG MED BÄSTAVÄN 28MAJ!!!!!!
sen taggar jag hva-marknad med bluppis imon, söderfolket me :)

LIVET E SÅ JÄVLA BÄST NU SÅ JAG KAN DÖ. lycka


haha RiCcIe står för bilden lakmdfkjek

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är hon caroline du jämt är med nu?:)

2010-05-20 @ 21:08:13
Postat av: Anonym

liseberg:D<3

2010-05-20 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0