just say yes

Godmorgon (?)
Iallafall, vaknade vid ett innan, varit sjuk i typ tre dagar. Usch,
feber och allt, , hatar att ha feber och allt. Men ska tvinga
mig till skolan imorgon, mår lite bättre nu iallafall. Har inte gjort nått de senaste dagarna,
ända gången man var ute var när mamma och jag åkte och köpte sjukmat (munkar, godis, tidningar m.m)
E ganska freakedout, har typ två paket från HM också? Ska åka och hämta dem imorgon, det ena är på
597kr och det andra 702kr???? Har fan glömt vad det är i dem? Nej, kommer ihåg att de e en bikini, en klänning, sen ett par skor?? Sen vet jag inte.. Blöö, och har precis beställt tre toppar, en ring, en kofta.. det går på 685.. Sen ska jag köpa avslutningsklänning??? Åh damp, jävla qk...... Ångest.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Alexandra

om de sög varför gick den vidare? ;) vilken va fyran?<3

2010-05-26 @ 15:50:16
URL: http://aleksaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0