huskvarna marknad igår

hej allaaa
är hemma nu, har duschat lite oså. men ska snart iväg till egna hem, tillbaka till älsklingen.

igår: först skola, marknad oså på lunchen, sen efter skolan var det carro jag mattias, oet, ricard, rulle, gurra som gick på marknad, det va väll kul. haha, äkta cp videos från igår, typ heliumballong och slagsmål.. eh aa. sen stack vi till rulle fast igentiligen till mattias, fast de va bara jag carrro mattias och rulle. sen gick vi ut o träffade filip, olof, ogge, perre och gurre. sen stack dem o vi gick till rulle, sen gick jag rulle o carro och åt pizza love. haha så lam dag. sen stack vi till en park och mattias kom, sjukt mysigt med dem! :) sen kom ogge o alla och vi satt där, JAG ÅKTE MOPPE! vi gungade, drack öl, och allt var bara allmänt lamt. sen var vi där tills elva kanske, alla stack hem men oggespogge♥ stannade lite och snackade innan bussen gick, sedan så träffade vi pulli, filip o några på rosen, sen hem och sova. seriöst, finns inget mysigare än att sova jämte carrobabuu :)

nu ska jag packa, ska dra till caroline igen och fixa oss, sen e de fest på uddebo! tagga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0