aldrig garvat så mycket, fett värd kväll!

creds till dem som orkar läsa den sjukt jävla bra kvällen!
japp, igår grillade vi vid ramsjön, mitt ute i jag-vet-fan-inte-vart! började med att jag och carro åkte buss med bullen och gurre till lekeryd, sen skjutsades deras mamma dem till olof stuga. jag och carro åkte bil med adde aka oskars bror. gal1 snygg. haha sedan kom jag ogge och carro fram till sjön, började med några öl, sen kom dem på mopparna, haha, perre och ogge tsm. ;) sen så blandade vi väll lite också.. tände grillen, haha alla dödade min korv.. sen så satt vi och chillade, fett mysigt. vi hällde ketchup i fantan så vi fick dricka den jävla äckliga inportspriten ren.. usch, men iallafall det var väll mest jag, ogge nr1, perre, gurre, och ogge nr2 som satt nere vid bryggan o snackade, filip o dem åkte moppe, carro och olof stog o snackade i tre timmar typ. såjävla kul, killarna satte in snus, så satt alla där så jävla fult! :) men sen kom adde o hämtade oss, vi var 7 i bilen, carro skjutsade ogge på moppen eftersom han va för full att köra typ. haha tyff carro olof o filip åkte tidigast typ. i bilen fyfan vad kul, perre är nog den roligaste människan jag känner speciellt med alkohol i sig. jag satt i hans knä, och han bra AKTA, så öppnade han dörren och spydde. hahahaha, sen somnade gurre och perre, sen när vi kom fram till lekeryd stannade vi vid kiosken, där robban och pontus va. stog o snacka med dem, och då spydde perre några gånger igen, stackarn. sen var vi där och snackade, sen gick vi hem. notera att perre spydde på gurres jacka/hand. HAHA och när vi kom hem till carro satte vi på SAW. perre och bullen slocknade ganska direkt. tillslut var det bara jag ogge och carro kvar, seriöst, ogge är världens mysigaste och snällaste person! :) sen vid 4(?) gick vi  och la oss, bullen låg innerst, sen låg ogge, sen jag och längst ut carro, trångt och varmt somfan! haha, bästa: bullen ligger och sover, så vaknar han till och vänder sig om så ligger ogge 1cm ifrån och bara, Hej Bullen! han bara: AHHHHHHHHHHHHHH!!!! hhahaha dog fan :) vi låg och snackade ett tag, sen vaknade gurre och dampade, sen dampade carro. sov somnade vi :) och vaknade vid tio typ. alla stack hem och jag och carro kollade på film och åt frukost! fyfan vilken jävla lyckad kväll!!!!!!!! :)



tog fan inga bilder igår.. blö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0