Utkast: Juni 20, 2010

Vem/s?
Pussade du senast? - mattias
Kramade du senast? - muffe
Skratt gillar du mest? - mattis haha
Rumpa är skönast? - jockes!
Är lamast? - richard  
Är sötast? - hur söt e inte emelie????
Är blondast? - käre bästavän
Är roligaste? - bästis där med
Älskar du mest? - bäsravän igen
Kan du inte vara utan? - min bästavän
Pratade du senast med i telefon? - malcolm
Messade du med? - malcolm
Hade senaste msnkonversiaonen med? - rikardfisk
Vad stod det i ditt senaste sms? - Kom till dh din älsklings dissare..
Vad svarade du? - inte svarat ännnnn


varför är det så svårt för mig att erkänna att du krossade mitt hjärta,
när du uppenbarligen gjorde det?..

orkar inte meeeer, kärlek är inget för mig äckligt trött på allt.


Kommentarer
Postat av: emmelie :)

uppdatera din blogg då belliii!!! :D

2010-06-22 @ 21:30:50
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA BLOGGEN!

2010-06-25 @ 23:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0