pulsen är på max och första gången som jag såg dig var jag redan fast

godmorgon ungefär.
trött som fan, somnade inte förrens klockan fyra inatt
eller något liknande, igår var det dh, najs som fan.
eller det kunde vara bättre, tack till caroline och bästavän för
en bra dag! :) iallafall, sen åkte jag rickard, muffe, linn och caroline
hem till bästis, så jävla sjuk natt, haha garvade somfan. sen bakade vi(linn)
hallonpajj och jag vaniljsås, så jävla gott blev det. hihi
men nu har jag packat och ska äta lite nu, sen ska jag till bollnäs i en vecka. haha
sakna bästis apmke.
jävla äckelmensvärk håller på o dö


awwwwwwweh bästis e söt


okej, hejdå nu:)

Kommentarer
Postat av: dlinn

saknar dig oxå, hoppas du får det härligt i bollnäs hahaha, har ju bett för dig (A) mhm.. puss älskardig<3<3

2010-06-20 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0