Got me like oh my gosh im so in love, i found you finally

godkväll alla, ligger slash sitter och kollar my sisters keeper, gal1 sorlig.
lipar som jag inte vet vad, sitter och lipar även ifall det är happytime i filmen,
bara för jag vet vad som kommer att hända, eum normal issa??
alla kan kolla på den och lipa lika mycket som mig! iih 45n4j5 e filmen
för er som inte fattar vad 45n4j5 betyder är det asnajs h3h3
atm är jag ganska trött, men gråter inte mohaha, men snart kommer jag börja
och då kan jag inte sluta. imon blir det grillning hos jonsson! helt awsome.
and i was like baby baby baby nooo im like baby baby baby noo i thought you always would be mine

j u s t i n  b i e b e r  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0