bilder från när vi red igår hihihi

Igår red vi ju med klassen på vissmålen!
Så jävla kul, jag älskar min klass<3
Hehe, här är lite bilder som jag tagit från emmeliepluttan.
Jo, lite smink o lockigt hår, nu klagar vi inte vava

haha malcolm

hahah gullan

zainab på hästen o jag leder haha
vi var två på varje häst, och olika gruppen nybörjare o dem som kunde, o z va i nybörjargruppen och jag fick få och hålla i och springa med saga o allt. haha så sött:)

hahahh carrro på hezten

från vänster: jag, några, marjos, emmelie och nån haha

guud.. ja o saga, världen bästa hest

natha babe o memed haha

marjos först o ja efter haha

de va nog alla :) ihihi, min klass e bäst, började nästan lipa idag....
SOMMARLOVET KOMMER BLI UNDERBART!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0