för jag är så mycket starkare än du,

underbara dagar, spenderats med caroline och bästavän ungefär,
i lördags var jag på bio med bästavän, eclipse, see den!! asbra.
sen massa mys med henne, caroline kom hem från italien i söndags, då träffades
vi i huskvarna, chillade med några, sen missade vi bussen så vi gick ända upp
till egnahem. hahaha, fan va jag saknat ungen. ska inte änns nämna vad vi gjorde på
hemvägen, sen igår var jag med bästis och carro, jävligt najjjs.
vi tre tillsammans its sick.
men nu är bästavän säkert i olofsbo :( kommer sakna bebiiiis.
men carroälskling och jag ska till utsikten och chilla lite nu tror jag, eller ner till söder.
have a niiiice day!!! :):)

tagga halmstad med de bästa jao'


min carolineeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

tillsammans med oscar fredrikssoN?

2010-07-06 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0