Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Hmm, aa.
- Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej.
- Dog någon som stod dig nära?
Nej.
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Ha ett jobb! Och åka utomlands med bäsis
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns många. Men 30maj.
- Största misstagen?
Betett mig som en idiot sometimes.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha oja!
- Bästa köpet?
Min skinjacka!
- Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping och mat!
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
La Reux - Bulletproof
Angel - Sommaren i city
Daniel Adams-ray - Gubben i lådan
Petter ft. Veronica Maggio - Längesen
JDX ft. Sarah Maria - Live the moment
Basse - Ölandstek
Linkin Park - In the end
+ massa fler
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Men tror jag mått bäst och varit lyckligast detta året.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer..
- Var du kär i år?
.. Tror inte det.
- Hur många förhållanden?
Ett halvt? Haha
- Favoritprogram på tv?
Jersey Shore!
- Bästa boken du läste i år?
Nån twilight bok jag läste i januari haha.
- Något du önskade dig och fick?
Systemkamera!
- Något du önskade dig men inte fick?
Iphone haha
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tillbringade dagen med mina två bästavänner.
- De bästa människorna du umgåts med?
Linn, Carro, Filip, Johan, Denise, Richard, Tin, Drago, Martin,Tor, Malcolm, Emily. Det finns många bra !
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag tycker jag hade det rätt bra.
- Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna och sommaren.
- Vem saknade du?
Olika.
- De bästa nya människorna du träffade?
Martin! Och Filip och dem.
- Årets sötaste?
Linn.
- Årets största kärlek?
Pengar
- Årets bästa?
Mamma + det som står där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0