En av de bästavännerna jag har

Hahah, är så trött så jag vill spy (?)
Tänkte lägga in Richards och min konversation ikväll, väldigt konstigt samtalsämne allt började med att ja sa att jag bränt mig i solariumet och han sa att det är farligt och att ja måste sluta annars får jag cancer haha,  men han har alltid varit en av mina närmsta ett par år, och vi brukar aldrig prata om det, men ah nu kom allt på en o samma gång. Men glad att jag har dig! :) Och vi saknar caroline så himla mycket, känns astomt, henne saknar jag med så jag vill spy.. Åh mongo jag är, måste sova natti!


Haha, gulliga vi ärrrrr, vi brukar aldrig vara såhär gulliga annars, för då slåss vi eller kallar varann saker eller så häller jag vatten på honom, för han suger på vattenkrig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0