-

Igår var jag hemma nästan hela kvällen, mamma och pappas kompisar
var här så det var lite paartey haha. Sen kom tor och malle hem till mig,
haha de älskade min hund. Sen drog vi ut och gick mot linn, där vi var hela kvällen
kollade film oså, sen fixade linn mitt hår klockan tre på morgonen ungefär, sen följde
vi tor hem, och malcolm hade redan stuckit. Sen snackade linn och jag om allt mellan
himmel och jord. Finns ingen bättre, jag älskar dig till döds ♥
Sen la vi oss i sängen o snackade lite till, idag gick vi till ICA o hämtade ut våra linser,
jag köpte blåa och hon bruna. Ska bli coolt och se hur jag ser ut i blåa ögon eftersom jag har
så mörka. Men nu ska jag duscha, sen äta och ringa carro, puss.

bild i repriiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0